Innowacja europejska- Wielka Brytania


Treści związane z Anglią  napisała jedna z moich koleżanek. Biorąc pod uwagę to, że są one proponowane, ja troszkę je zmieniłam. Rozszerzyłam treści z Anglii do Wielkiej Brytanii.
W związku z tym post ten nie będzie teoretyczny, tylko bardziej praktyczny, tzn. pokaz realizacji.
Z angielskiego autobusu moja lekcja zmieniła się w brytyjski kapelusz i od tego zaczęliśmy.



Uczniowie dostali kartę pracy, którą ściągnęłam z portalu superkid.pl, do którego mam wykupiony dostęp. Jest tam wiele ciekawych pomocy i kart pracy, które urozmaicają lekcje.

Uczniowie poznali hymny poszczególnych krajów Wielkiej Brytanii oraz ich  flagi. 
Późniejszy etap to już praca grupowa, każda z 4 grup dostała puzzle do złożenia i przyklejenia na karton.







 Po ułożeniu puzzli, należało dopasować nazwę do kraju.



Kiedy wszyscy skończyli, utworzyliśmy wspólny plakat o Wielkiej Brytanii.

Na sam koniec, poczęstowałam moich uczniów ciasteczkami shortbread, które przywiozłam im z mojej szkockiej podroży.



Komentarze

Popularne posty