Praca z genial.ly

Zdalne nauczanie sprzyja kreatywnym poszukiwaniom narzędzi i możliwości jakie daje Internet, testowałam learningapps.org, testowałam również wordwall, wszystko świetnie się sprawdza. Przekopując Internet trafiłam na genial.ly, wielu nauczycieli korzysta  z tego narzędzia , to z ich pomysłów czerpałam swoje inspiracje.  Powstało też wiele poradników napisanych przez nich, a ja chętnie uczę się nowych treści.
Najpierw tworzyłam pojedyncze slajdy, które wstawiałam na stronę szkoły na Facebooku, której jestem administratorem. 
Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Obraz może zawierać: tekst

Później odważyłam się robiąc pierwszą, prostą lekcję o prima aprilis. Teraz nadszedł czas na Dzień Ziemi.
https://view.genial.ly/5e9823b180393b0d87994a52/interactive-image-dzien-ziemi-by-kamila-mh

Quiz:
https://view.genial.ly/5e9ae7fd794b240e24cfe66a/game-quiz-kamila-m-h

Ja jestem ze swojej pracy zadowolona. Teraz pracuję nad lekcją o Karolci.  Mam nadzieję, że i moi uczniowie chętnie wezmą udział w tak przygotowanych lekcjach.

Jeśli i Tobie spodobało się Drogi Czytelniku, miło mi będzie jeśli zostawisz po sobie komentarz.

Komentarze

Popularne posty