Nauka zdalna - podsumowanie

W dzisiejszym poście chciałam podsumować moją pracę zdalną, którą prowadziłam na wielu platformach, zaczynając od learningappsorg, przez genial.ly i wordwall,a kończąc na lekcjach online poprzez Microsoft teams. Lekcje tworzyłam według własnego pomysłu, czasami inspirowałam się też pracą innych, zdolnych i twórczych nauczycieli, których nie brakuje :)

Myślę, że praca z wymienionymi wyżej platformami  jest  świetną alternatywą również  na lekcje stacjonarne, wtedy gdy mamy w sali tablicę interaktywną. Mam nadzieję, że od września będę mogła już je poprowadzić w sali lekcyjnej a nie wirtualnej :-)
genial.ly
1. Dzień Ziemi

2.Karolcia

3.Majowe święta

4.Wędrówki ptaków

5.Architekt- escape room

6. Prezentacja promująca szkołę

7.Proste, łamane, krzywe

8.Matematyka- powtórzenie

9. Historia pewnej rośliny

10.Emocje- etyka

11. Igrzyska olimpijskie

12. Majowa łąka

13. Dzień dziecka

14. Dzień dziecka w różnych krajach

15. Gorące słońce Afryki

16. Bezpieczne wakacje

Wordwall

Części mowy

Mnożenie przez 6

Prosta, krzywa, łamana


nuty


wyrazy z ż niewymiennym

dodawanie liczby trzycyfrowe

sport

zagadki- łąka


dyktando


kwartał

budowa tulipana

kontynenty


Zwierzęta Australii 1


Zwierzęta Australii 2

Mieszkańcy krajów


Krzyżówka owady

Geometria

Dzielenie


Teścik matematyczny


etyka


Wielkanoc


wyrazy zakończone na -ś -ć

https://wordwall.net/pl/resource/1476143

wakacyjne słowa

etyka

Budowa kwiatu czereśni

Od kwiatu czereśni do owocu

rodzaje rzeczowników


bezpieczne wakacje

Na platformie learningapps.org miałam konto swojej klasy, zrobiłam tam około 50 aplikacji, niestety  od końca maja nie mogę otworzyć platformy, pewnie wynika to z jej przeciążenia. Poniżej przedstawiam  niektóre  ze stworzonych przeze mnie aplikacji,  może  komuś  uda się  otworzyć :
1. Setki, dziesiątki, jedności 

https://learningapps.org/watch?v=pcg0xwvzc20

2. Krajobrazy

3. Wyrazy obcego pochodzenia zakończone na -aż wisielec


4.Miesiac, rok, kwartał

5. Wiosenne prace w ogrodzie, krzyżówka


6. Brakujący czynnik


7. Części mowy


8. Krzyżówka - zawody


9. Wykreślanka -arz


10. Wiosenne części mowy


11. Wiosenne kwiaty- kolejność alfabetyczna


12. Planeta Ziemia


13. Zachowanie w rezerwacie przyrody



14. Manufaktura- krzyżówka


15. Prostokąt i kąt prosty

https://learningapps.org/watch?v=p90cp7ntt20





Jeśli i Tobie spodobało się Drogi Czytelniku, miło mi będzie jeśli zostawisz po sobie komentarz.




Komentarze

  1. Ciekawe piękne i mnóstwo w nich pracy i serca

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wielkim wrażeniem i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe materiały ,gratuluje pomysłów i pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  4. WSPANIALE! 💝

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję pomysłów i świetny przekaz materiałów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Sami nie wiemy ,że tyle potrafimy.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny materiał... 👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję kreatywności.
    Bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba. Dopiero się uczę tworzenia takich zadań. Jestem wdzięczna i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogrom pracy 😱😱😱
    SUPER materiały. Dziękuję😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja, ogrom pracy i wyjątkowa pomysłowość :) JEST MOC BOŻEGO NARODZENIA

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty