Powtórzenie wiadomości z genial.ly - Nowi Tropiciele -wrzesień- klasa 3

 W trakcie zamknięcia szkół spowodowanych COVID-19, nauczyciele zobligowani zostali do pracy zdalnej.  Jednak to od nas zależało w jaki sposób to zrobimy. Ja przeszukiwałam zasoby Internetu, aby odnaleźć platformy, które pozwoliły pracować  w sposób najbardziej twórczy, a jednocześnie atrakcyjny dla ucznia. Do dziś najbardziej lubię genial.ly oraz wordwall, w związku z tym staram się wykorzystywać powyższe platformy podczas nauczania stacjonarnego.

W dzisiejszym poście dzielę się moim sposobem na podsumowanie umiejętności, które uczniowie powinni zdobyć w miesiącu wrześniu.



Pracuję w klasie 3 z  programem -Nowi Tropiciele. Podsumowanie wykonałam na podstawie kart diagnozujących umiejętności dzieci, który ściągnęłam ze strony Uczę.pl Jest to test B. Dzięki podsumowaniu, które  dzieci zrobią w domu, przypomną sobie wiadomości zdobyte we wrześniu, poćwiczą czytanie ze zrozumieniem. Myślę, że dzięki temu mają większą możliwość na odniesienie sukcesu edukacyjnego.  Na sprawdzianie  moi uczniowie dostaną do rozwiązania test A, który jest bardzo podobny. Poniżej link do podsumowania w wersji do edycji


https://view.genial.ly/5f6d9b5a58c8610e14dc77f7/presentation-powtorzenie-wrzesien

 Niedługo pojawi się  również matematyka 😊


Jeśli i Tobie spodobało się Drogi Czytelniku, miło mi będzie jeśli zostawisz po sobie komentarz



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty