Andrzejki - nauka i zabawa.

 Kolejny  post i kolejna interaktywna lekcja, w której znajdziecie naukę i zabawę. Zapominamy bardzo często o naszych tradycjach. Jedną z nich są andrzejki i podczas tej lekcji chciałabym, aby dzieci zdobyły wiedzę na ten temat,  a i przy okazji trochę się pobawiły. Wspominam też o katarzynkach, które są  mniej popularne i w pewnym momencie całkowicie wyparte przez andrzejki.Na koniec lekcji pojawiają się zabawy andrzejkowe z zaznaczeniem, że jest to tylko zabawa. Myślę, że będzie to wspaniała okazja do rozrywki dla moich uczniów, a może i nawet dla ich rodziców. Podczas lekcji wykorzystałam swoje avatary ściągnięte z bitmoji. Nauczyłam się tego podczas jednego ze szkoleń z Akademią Genial.ly.



Prezentację wykonałam sama, od początku do końca. Nie korzystałam z gotowych szablonów.

Zapraszam na genialne andrzejki  :)

https://view.genial.ly/5fb64a32c48a490d2894b40c/presentation-andrzejki-kmh

A teraz kilka słów na temat zapytań o link do edycji.

Swojego czasu udostępniałam takowe, aż do pewnego dnia, kiedy ujrzałam moją prezentację u kogoś innego. Osoba ta nie zmieniła nic a nic, oprócz imienia i nazwiska. Wysłała prezentacje pisząc, że to jej ciężka praca. Przykro mi, ale nie mogę się na to zgodzić. Zawód nauczyciela podlega etyce. Nauczamy dzieci, że nie wolno łamać prawa i oszukiwać. A tym czasem niektórzy łamią prawo autorskie.

Spędzając kilka godzin przy tworzeniu takiej prezentacji i udostępniając link do edycji byłam pewna , ze posłuży on danej osobie jako pewien wzór do edytowania chociażby tła, obrazka czy też tytułu. Jednym słowem wykorzystania prezentacji ze swoimi treściami. 

Wielu jest nauczycieli, którzy nie mają czasu, aby tworzyć i pytają czy mogą wykorzystać moją prezentację, zawsze się na to zgadzam i nie mam nic przeciwko. Nauczycielom tym też nie przeszkadza to, że figuruje tam moje imię i nazwisko, cieszą się, ze mogą pokazać coś ciekawego swoim uczniom. Poświęcają swój czas, aby taką prezentację znaleźć i jest to dla mnie ok.

Dlatego też, jeśli chcesz droga Koleżanko, drogi Kolego edytować mój link, zakup go tu:

https://zlotynauczyciel.pl/downloads/andrzejki-prezentacja-interaktywna-w-genial-ly


Jeśli podobało Ci się to co przeczytałeś drogi Czytelniku, miło mi będzie jeśli zostawisz po sobie komentarz :)











Komentarze

  1. Bardzo fajne. Gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, świetne opracowanie 👏👏

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł i inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Kamilko! Jak zwykle chętnie skorzystam. Super.

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę super i super że zostało to nam udostępnione :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy za inspirację i gratuluję. Świetna praca

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję! To wspaniale, że jesteś i zarażasz nas wszystkich swoją kreatywnością! Moi klasowicze bardzo się ucieszą z tych kreatywnych wróżb! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobało mi się, ciekawe animacje. 💝

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna praca, dziękuję za udostępnienie

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne. Kosztowało to wiele pracy, ale efekt jest tego wart.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastycznie. Super zrobiona prezentacja. Dziękuję za udostępnienie i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pani Kamilo jakiej aplikacji używa Pani do swojego avataru?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wrażeniem. Super. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe, dostosowane do młodszych dzieci. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała prezentacja na Andrzejki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest Pani Mistrzynią, o dobrym sercu. Nie wszyscy mają taki talent jak pani. Jak dobrze, że pani dzieli się swoimi umiejętnościami z innymi. WIELKIE DZIĘKI!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy pomysł na zajęcia, które mogą być połączone z nauką i zabawą. Lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna prezentacja, mustwo ciekawych informacji. Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty