Rekrutacja do Hogwartu - gra edukacyjna

Kto z Was marzył o tym, aby dostać się do Szkoły Magii w Hogwarcie ? A może czekaliście na list, który przyniesie Wam sowa ? :) Dzięki grze, którą stworzyłam możecie spełnić swoje marzenie. Gra ta to nic innego jak rekrutacja do Hogwartu. Podczas gry uczniowie odpowiadają na pytania związane z różnymi dziedzinami wiedzy, ale w każdej chwili mogę edytować pytania i jej np. uszczegółowić pod daną edukację . Ja stworzyłam pytania kompatybilne z umiejętnościami, które powinni już nabyć uczniowie klasy 3



Nie korzystałam z żadnego szablonu, wszystko stworzyłam sama. Moi uczniowie uwielbiają Harrego Pottera i dlatego gra ta będzie prezentem świątecznym ode mnie na Mikołajki. Na końcu, Tiara Przydziału wybierze, do którego dormitorium trafi dany uczeń :)

Link do gry. Możecie ją wykorzystać u siebie na lekcji :)


 A teraz kilka słów na temat zapytań o link do edycji.

Swojego czasu udostępniałam takowe, aż do pewnego dnia, kiedy ujrzałam moją prezentację u kogoś innego. Osoba ta nie zmieniła nic a nic, oprócz imienia i nazwiska. Wysłała prezentacje pisząc, że to jej ciężka praca. Przykro mi, ale nie mogę się na to zgodzić. Zawód nauczyciela podlega etyce. Nauczamy dzieci, że nie wolno łamać prawa i oszukiwać. A tym czasem niektórzy łamią prawo autorskie.

Spędzając kilka godzin przy tworzeniu takiej prezentacji i udostępniając link do edycji byłam pewna , ze posłuży on danej osobie jako pewien wzór do edytowania chociażby tła, obrazka czy też tytułu. Jednym słowem wykorzystania prezentacji ze swoimi treściami. 

Wielu jest nauczycieli, którzy nie mają czasu, aby tworzyć i pytają czy mogą wykorzystać moją prezentację, zawsze się na to zgadzam i nie mam nic przeciwko. Nauczycielom tym też nie przeszkadza to, że figuruje tam moje imię i nazwisko, cieszą się, ze mogą pokazać coś ciekawego swoim uczniom. Poświęcają swój czas, aby taką prezentację znaleźć i jest to dla mnie ok.

 Dlatego też, jeśli chcesz droga Koleżanko, drogi Kolego edytować mój link, możesz zakupić taką możliwość w sklepie . link tu:

 Pozdrawiam serdecznie. 





Komentarze

  1. Bardzo dobrze rozumiem Twoje zastrzeżenia co do udostępniania do edycji. Jest to po prostu rzecz nie do wyobrażenia, jak można tak kraść i kłamać! Właściwie powinnaś napisać do przełożonych tej osoby, bo kradzież dóbr w internecie to też przestępstwo. Kiedy ktoś udostępnia dla innych swoją pracę, NIGDY nie usuwam nazwiska autora, wręcz głośno go podaję - to minimum, które mogę zrobić, aby docenić czyjąś ciężką pracę. Jeśli chodzi o Twoją fantastyczną prezentację (to słowo nie oddaje jej mistrzostwa), to chciałabym móc zapisać ją na swoim panelu, aby po prostu jej nie zgubić - bo zapisanych linków mam milion pięćset sto dziewięćset ;) Dlatego spróbuję się z Tobą skontaktować i jeszcze raz wyrazić swój podziw i wdzięczność :* Dorota Cieślik

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty