Tkaniny i dzianiny- powtórzenie materiału

 Drugiego dnia mojej nieobecności moi uczniowie wykonają zadania utworzone przeze mnie na kolejnej prezentacji. Treści są kompatybilne z podręcznikiem i ćwiczeniami: "Nowi Tropiciele". Jest to kolejny temat, który omawiałabym w trakcie lekcji. Myślę, że taka forma zdecydowanie lepiej pozwoli im przyswoić nowe treści, czy tez nabyć nowe umiejętności.



Znajdą tam:

- zadania z ż po spółgłoskach

- stopniowanie przysłówków

- części mowy

- rodzaje zdań

- quiz o tkaninach i dzianinach

- zadania matematyczne

Link

https://view.genial.ly/5fd5dc1de7f0ee0d6b68f324




LINK DO EDYCJI
 Swojego czasu udostępniałam takowe, aż do pewnego dnia, kiedy ujrzałam moją prezentację u kogoś innego. Osoba ta nie zmieniła nic a nic, oprócz imienia i nazwiska. Wysłała prezentacje pisząc, że to jej ciężka praca. Przykro mi, ale nie mogę się na to zgodzić. Zawód nauczyciela podlega etyce. Nauczamy dzieci, że nie wolno łamać prawa i oszukiwać. A tym czasem niektórzy łamią prawo autorskie. 

      Spędzając kilka godzin przy tworzeniu takiej prezentacji i udostępniając link do edycji byłam pewna , ze posłuży on danej osobie jako pewien wzór do edytowania chociażby tła, obrazka czy też tytułu. Jednym słowem wykorzystania prezentacji ze swoimi treściami 
       Wielu jest nauczycieli, którzy nie mają czasu, aby tworzyć i pytają czy mogą wykorzystać moją prezentację, zawsze się na to zgadzam i nie mam nic przeciwko. Nauczycielom tym też nie przeszkadza to, że figuruje tam moje imię i nazwisko, cieszą się, ze mogą pokazać coś ciekawego swoim uczniom. Poświęcają swój czas, aby taką prezentację znaleźć i jest to dla mnie ok. 
      Dlatego też, jeśli chcesz droga Koleżanko, drogi Kolego edytować mój link, proszę wejść tutaj 
https://view.genial.ly/5fc91e1c74ef7b0d2076acfc

 Pozdrawiam serdecznie. Jeśli podobało Ci się to co przeczytałeś drogi Czytelniku, miło mi będzie jeśli zostawisz po sobie komentarz :)


Komentarze

Popularne posty