Ucieczka z laboratorium Profesora Covida

 Powoli, powolutku, przygotowuję materiały związane z feriami zimowym. A jak wiadomo, temat ferii to przede wszystkim rozmowy i pogadanki na temat bezpieczeństwa. Jak to zrobić w sposób kreatywny? W tamtym roku, było kodowanie, domino, odkrywanie kodów qr. 

https://kamikreatywnie.blogspot.com/2020/01/bezpieczne-ferie-lekcja-z.html

W tym roku, muszę to zagadnienie przełożyć na prezentację. Jak to zrobić kreatywnie? 

Postanowiłam utworzyć escape room. I tak powstała: "Ucieczka z laboratorium Profesora Covida" Co tam się znalazło ? Zobaczcie sami:)



A tutaj link do prezentacji

Zgadzam się na wykorzystanie mojej prezentacji na Waszej lekcji. 


A teraz kilka słów na temat zapytań o link do edycji. 
 Swojego czasu udostępniałam takowe, aż do pewnego dnia, kiedy ujrzałam moją prezentację u kogoś innego. Osoba ta nie zmieniła nic a nic, oprócz imienia i nazwiska. Wysłała prezentacje pisząc, że to jej ciężka praca. Przykro mi, ale nie mogę się na to zgodzić. Zawód nauczyciela podlega etyce. Nauczamy dzieci, że nie wolno łamać prawa i oszukiwać. A tym czasem niektórzy łamią prawo autorskie. Spędzając kilka godzin przy tworzeniu takiej prezentacji i udostępniając link do edycji byłam pewna , ze posłuży on danej osobie jako pewien wzór do edytowania chociażby tła, obrazka czy też tytułu. Jednym słowem wykorzystania prezentacji ze swoimi treściami 

 Wielu jest nauczycieli, którzy nie mają czasu, aby tworzyć i pytają czy mogą wykorzystać moją prezentację, zawsze się na to zgadzam i nie mam nic przeciwko. Nauczycielom tym też nie przeszkadza to, że figuruje tam moje imię i nazwisko, cieszą się, ze mogą pokazać coś ciekawego swoim uczniom. Poświęcają swój czas, aby taką prezentację znaleźć i jest to dla mnie ok.

 Dlatego też, jeśli chcesz droga Koleżanko, drogi Kolego edytować mój link, napisz do mnie na mój messenger: Kamila Mrówczyńska-Haładaj  bądź kami kreatywnie.  Koszt 7zł

Jeśli podobało Ci się to co przeczytałeś drogi Czytelniku, miło mi będzie jeśli zostawisz po sobie komentarz :) Link:

Komentarze

  1. Wspaniałe prezentacje, jestem pełna podziwu 👌👌👌👌👏👏👏👏👏

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezentacja! Nie jestem dobra w genially, ale nie"ukradnę" prezentacji, nie rozumiem, dlaczego ktoś tak robi. Ja nie wstydzę się przyznać przed moimi uczniami, że korzystam z cudzej pracy, bo ja bym tego tak dobrze nie zrobiła. Gratuluję zdolności! Więc jeśli się pani zgodzi, to chętnie bym wykorzystała na godzinie wychowawczej. Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, dziękuję. Gdy znajdę chwilę, też się nauczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne pomysły.
    Bardzo proszę o informacje jak można zablokować gif ,żeby przy prezentacji nie przemieszczał się. ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba kliknąć w gif, i w lewym górnym rogu ekranu jest taka kłódeczka. Należy na nią kliknąć, wtedy nie będzie można ruszać obrazkiem.

      Usuń
  5. Świetna prezentacja polecam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe podejście do tematu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przejrzałam w tym miejscu Twoją prezentację i przyznam, że mi się spodobała. Nigdy nie podpisuję się na cudzej pracy. Jeśli mogę, udostępniam taką prezentację moim uczniom na lekcji, gdy wpisuje się w temat. Dzieci zapoznaję, że praca nie jest moja i korzystam z niej tylko wtedy, gdy jest ogólnodostępna lub mam na to zgodę autora. Uczę dzieci szanować praw autorskich. Dlatego pytam, czy mogę skorzystać z Pani prezentacji, aby przedstawić najważniejsze zasady bezpiecznego zachowania się dzieci na feriach? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Genial.na prezentacja 👍 Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację. Nauczyciele dają z siebie wszystko, siedzą godzinami aby coś fajnego stworzyć. Fajnie jest się wymieniać pomysłami, coś zmienić, sprawdzić jak to działa itp. Ale podszywać się pod czyjś projekt... Żal. Pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty