Zabawy i quizy świąteczne w Hogwarcie i w Brawl Stars

 Mamo, mamo zrób coś jeszcze z Brawl Stars. No to co, nie miałam wyjścia i wykonałam dwie prezentacje również dla moich uczniów. Znajdziecie tam moje zabawy z Wordwalla. Są to prezentacje związane ze świętami - quizy i zabawy.




Jedna z nich to zadania świąteczne z Brawl Stars, druga to Przygotowania do Świąt w Hogwarcie. Tu i tu zadania są jednakowe, tylko w innej narracji.


Link do Brawl Stars:

https://view.genial.ly/5fcba5fbb311230dad312ccb

Link do Hogwartu

https://view.genial.ly/5fcbc6ceb311230dad3131cc


A teraz kilka słów na temat zapytań o link do edycji.
 Swojego czasu udostępniałam takowe, aż do pewnego dnia, kiedy ujrzałam moją prezentację u kogoś innego. Osoba ta nie zmieniła nic a nic, oprócz imienia i nazwiska. Wysłała prezentacje pisząc, że to jej ciężka praca. Przykro mi, ale nie mogę się na to zgodzić. Zawód nauczyciela podlega etyce. Nauczamy dzieci, że nie wolno łamać prawa i oszukiwać. A tym czasem niektórzy łamią prawo autorskie. 

      Spędzając kilka godzin przy tworzeniu takiej prezentacji i udostępniając link do edycji byłam pewna , ze posłuży on danej osobie jako pewien wzór do edytowania chociażby tła, obrazka czy też tytułu. Jednym słowem wykorzystania prezentacji ze swoimi treściami 
       Wielu jest nauczycieli, którzy nie mają czasu, aby tworzyć i pytają czy mogą wykorzystać moją prezentację, zawsze się na to zgadzam i nie mam nic przeciwko. Nauczycielom tym też nie przeszkadza to, że figuruje tam moje imię i nazwisko, cieszą się, ze mogą pokazać coś ciekawego swoim uczniom. Poświęcają swój czas, aby taką prezentację znaleźć i jest to dla mnie ok. 
      Dlatego też, jeśli chcesz płatnie edytować mój link, napisz do mnie na messenger: Kamila Haładaj 


 Pozdrawiam serdecznie. Jeśli podobało Ci się to co przeczytałeś drogi Czytelniku, miło mi będzie jeśli zostawisz po sobie komentarz :) Link

Komentarze

  1. Super, jestem zachwycona kreatywnościa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam powiedzieć, że robi Pani świetne rzeczy, jestem pod wrażeniem. Dziękuję, że dzieli się Pani swoją wiedzą i pomysłami! :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję, prezentacje są wspaniałe, a moim dzieciom przypadną do gustu! Będą zachwyceni :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prezentacje i ogrom pracy, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję, że mogę skorzystać z Pani prezentacji. Nie przeszkadza mi, że jest tam Pani nazwisko, to w końcu Pani praca. Pozdrawiam serdecznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze powiedziane. Swoją pracę trzeba cenić. Ja też bym się chyba zagotował gdyby ktoś udostępnił moja prezentacje kropka w kropkę zmieniając tylko nazwisko. Ja też korzystam z gotowców często, ale dostosowuje je do siebie, swoich uczniów, no bo jak inaczej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne to jest. Zdaję sobie sprawę,że ogrom pracy Pani w to włożyła. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Robi Pani wspaniałe rzeczy, bardzo chętnie z nich korzystam oczywiście z Pani imieniem i nazwiskiem. Jest Pani skarbnicą pomysłów . Dziękuję serdecznie za wszystkie wspaniałości. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty