Oto jest Kasia- omówienie lektury

 "Oto jest Kasia" to moja ulubiona lektura  z czasów, gdy sama byłam uczennicą klasy trzeciej. Dziś  zastanawiam się, dlaczego akurat ta książka. Ja jako dziecko w sumie zupełnie nie przypominałam Kasi. A może tylko tak mi się wydawało... Może w każdym z Nas tkwi taka Kasia... Za tydzień będę omawiać powyższą lekturę z moimi uczniami. W związku z tym przygotowałam im jak zwykle prezentację w genial.ly, którą wyświetlę na tablicy interaktywnej. 

Edit:

Dodatkowo odbyła się rozprawa sądowa nad postępowaniem Kasi- dzieci wystąpiły w rolach

- sędziowie

- prokuratura 

- adwokaci

I sama Kasia. Pomysł zaczerpnęłam z Internetu.

Na moim blogu znajdziesz również omówienie takich lektur jak: "Dziadek i niedźwiadek", " Asiunia ", "Karocia", "Dziewczynka z parku", "Rany Julek " czy też "Dziewczynka z zapałkami".



Oto link, częstujcie się

https://view.genial.ly/600328c732457a0d0e7d347a


Kilka słów na temat linku do edycji:



Na moim blogu znajdziesz omówienie innych lektur t.j "Dziadeki niedźwiadek", "Rany Julek", "Karocia", "Asiunia", "Dziewczynka z parku" "Dziewczynka z zapałkami" oraz wiele innych, ciekawych materiałów. Link do edycji: Swojego czasu udostępniałam takowe, aż do pewnego dnia, kiedy ujrzałam moją prezentację u kogoś innego. Osoba ta nie zmieniła nic a nic, oprócz imienia i nazwiska. Wysłała prezentacje pisząc, że to jej ciężka praca. Przykro mi, ale nie mogę się na to zgodzić. Zawód nauczyciela podlega etyce. Nauczamy dzieci, że nie wolno łamać prawa i oszukiwać. A tym czasem niektórzy łamią prawo autorskie. Spędzając kilka godzin przy tworzeniu takiej prezentacji i udostępniając link do edycji byłam pewna , ze posłuży on danej osobie jako pewien wzór do edytowania chociażby tła, obrazka czy też tytułu. Jednym słowem wykorzystania prezentacji ze swoimi treściami Wielu jest nauczycieli, którzy nie mają czasu, aby tworzyć i pytają czy mogą wykorzystać moją prezentację, zawsze się na to zgadzam i nie mam nic przeciwko. Nauczycielom tym też nie przeszkadza to, że figuruje tam moje imię i nazwisko, cieszą się, ze mogą pokazać coś ciekawego swoim uczniom. Poświęcają swój czas, aby taką prezentację znaleźć i jest to dla mnie ok. Dlatego też, jeśli chcesz droga Koleżanko, drogi Kolego edytować mój link, proszę wejść tutaj https://view.genial.ly/5fc91e1c74ef7b0d2076acfc Pozdrawiam serdecznie. Jeśli podobało Ci się to co przeczytałeś drogi Czytelniku, miło mi będzie jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Komentarze

  1. Bardzo fajnie zrobione. Podziwiam Pania

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Kamilo, bardzo dziękuję za podzielenie się swoją pracą. Wiem, ile czasu to wymaga.
    Nigdy nie przyszłoby mi głowy, żeby złamać zasady i podszywać się pod autora...
    Próbuję Genially, ale jeszcze jakoś ciężko mo ti idzie. Jeszcze raz DZIEKUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) Także uczę się Genially i myślę o prezentacji / quizu z 'Dzieci z Bullerbyn'. Poprosiłam Mikołaja o wersję angielską tej książki, uczę bowiem angielskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, wspaniała pomoc! Również korzystam z Genially i Wordwall, moje umiejętności są na razie skromniejsze jeśli chodzi o Genially. Na pewno skorzystam, uwielbiam omawiać tę książkę, obecnie uczę 3 klasę, więc lektura przed nami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Kamili, wspaniała prezentacja. Skorzystam z niej w przyszłym tygodniu. Z szacunku dla Pani i Pani pracy, powiem moim dzieciom, że prezentację przygotowała pracowita, pomysłowa i utalentowana nauczycielka, Pani Kamila. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty