Wielkanocne zadania

W środę 31 marca odbędzie się ostatnia lekcja przed świętami. Chciałabym przemycić trochę treści w formie zabawy. Moi uczniowie dawno nie rozwiązywali zadań na genial.ly. W związku z tym postanowiłam stworzyć im prezentację: Wielkanocne zadania. Część zrobimy razem, część zrobią sami w domu.


w prezentacji znajdziecie:

1. Escsape room- prezentowany w poprzednim poście.

2. Matematyczny milioner

3.Słowa związane z Wielkanocą- wykreślanka

4. Układanie wiosennych zdań.

5, Wielkanocne anagramy

6. Dekorowanie pisanki

7.Wielkanocne sudoku.

8.Wielkanocne zagadki.

9.Piosenka wielkanocna,

10. Wielkanocne potrawy- wisielec.

11.Wielkanocne części mowy.

12. Świąteczne życzenia.

Częstujcie się :)



Zapraszam do polubienia mojego fanpage na Facebooku,  będziesz na bieżąco z nowymi prezentacjami i pomysłami.

Kilka słów o prezentacjach do edycji

Swojego czasu udostępniałam takowe, aż do pewnego dnia, kiedy ujrzałam moją prezentację u kogoś innego. Osoba ta nie zmieniła nic a nic, oprócz imienia i nazwiska. Wysłała prezentacje pisząc, że to jej ciężka praca. Przykro mi, ale nie mogę się na to zgodzić. Zawód nauczyciela podlega etyce. Nauczamy dzieci, że nie wolno łamać prawa i oszukiwać. A tym czasem niektórzy łamią prawo autorskie. 
      Spędzając kilka godzin przy tworzeniu takiej prezentacji i udostępniając link do edycji byłam pewna , ze posłuży on danej osobie jako pewien wzór do edytowania chociażby tła, obrazka czy też tytułu. Jednym słowem wykorzystania prezentacji ze swoimi treściami 
       Wielu jest nauczycieli, którzy nie mają czasu, aby tworzyć i pytają czy mogą wykorzystać moją prezentację, zawsze się na to zgadzam i nie mam nic przeciwko. Nauczycielom tym też nie przeszkadza to, że figuruje tam moje imię i nazwisko, cieszą się, ze mogą pokazać coś ciekawego swoim uczniom. Poświęcają swój czas, aby taką prezentację znaleźć i jest to dla mnie ok.
       Dlatego też, jeśli chcesz droga Koleżanko, drogi Kolego edytować mój link, proszę wejść tutaj https://view.genial.ly/5fc91e1c74ef7b0d2076acfchttps://view.genial.ly/5fc91e1c74ef7b0d2076acfc Pozdrawiam serdecznie.


 Jeśli podobało Ci się to co przeczytałeś drogi Czytelniku, miło mi będzie jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Komentarze

  1. Jestem zachwycona Pani pracą. Zaprezentuje ją na zajęciach z dzieciakami bez edycji i z Pani nazwiskiem oczywiście. Perfekcyjnych prac się nie poprawia, ale trzeba je przekazywać dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, bardzo mi miło. Proszę śmiało korzystać.

    OdpowiedzUsuń
  3. BRAWO! KOLEJNA SUPER PRACA! Jestem pod ogromnym wrażeniem! Zaprezentuje ją na zajęciach z dzieciakami - oczywiście bez edycji i z Pani nazwiskiem. Baaaaaardzo dziękuję! :) SERDECZNIE POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo, też mam zamiar stworzyć takie zadania, dziękuję za inspirację

      Usuń
  4. Cieszę się, że są tak uzdolnieni ludzie. Sama mam problemy z tworzeniem takich cudów. Dziękuję. I Czuję się zażenowana postawą "podkradaczy" nauczycieli. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna prezentacja, BRAWO, podziwiam. Wielki szacunek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem. Super prace. Należy pozazdrościć pomysłów. Chętnie skorzystam i pokaże dzieciom. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Pani to wszystko składa w całość! Jeśli mogę skorzystam na zajęciach z moimi trzecioklasistami, oczywiście z bez edycji i z Pani nazwiskiem. Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za możliwość wykorzystania Pani prezentacji. Należę do tych, którzy poszukują czasami gotowych rozwiązań. Jestem pracującą mamą;) Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za możliwość wykorzystania na zajęciach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kłaniam się nisko, jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzień dobry! Napracowała się Pani ogromnie. Efekt jest fantastyczny. Nic nie dodaję ani nie wyrzucam. Imię i nazwisko też mi się podoba. Dziękuję, że zechciała się Pani podzielić ze "światem".
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego życzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem już nauczycielką bliżej końca swojej przygody z nauczaniem, ale ciągle uczę się nowych rzeczy. Jestem pod wrażeniem P. umiejętności, których chyba już nie osiągnę i dziękuję za możliwość urozmaicania moim dzieciakom lekcji bez edytowania. Szkoda, że ktoś kiedyś postąpił nie fair, dla mnie możliwość nadania "bazie" swojego rysu była w tym nowym i trudnym czasie nieoceniona.
    Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty