Wiosenne dobble

 Zainspirowana przez jednego z nauczycieli, postanowiłam wykonać wiosenne dobble. Szukałam instrukcji,aż wreszcie znalazłam na jednej z hiszpańskich stron cały instruktaż. Wykonałam 10 zadań, muszę przyznać, iż jest to żmudna robota. Zajęło mi to 3 godziny,  a cała zabawa nie zajmie dłużej niż 5 min :) Mam nadzieję, że będzie to przyjemność dla tego, co będzie to robił. Planuję tym samym sposobem wykonać dobble ortograficzne.


Wiosenne dobble z instruktażu hiszpańskiego:


https://view.genial.ly/605cb280c0b40e0d726f26bb

Wiosenne dobble ze skryptu wysłanego przez innego nauczyciela p. Zytę, którą pozdrawiam i dziękuję :)

https://view.genial.ly/605b63bd225e510d990edfa2/interactive-content-dobble-wielkanocne

I to genially, jest w wersji do edycji, gdyż sama skorzystałam z czyjegoś gotowca i przerobiłam pod siebie:)

Zapraszam do polubienia mojego fanpage na Facebooku,  będziesz na bieżąco z nowymi prezentacjami i pomysłami.

Jeśli podobało Ci się to co przeczytałeś drogi Czytelniku, miło mi będzie jeśli zostawisz po sobie komentarz :)


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty