Dzień Ziemi

 Jutro, tj. 22 kwietnia obchodzimy Dzień Ziemi. W związku z tym nie mogło na mojej lekcji zabraknąć prezentacji zrobionej w genial.ly. Tym razem postawiłam na gry i quizy, gdyż moi uczniowie posiadają bogatą wiedzę przyrodniczą, w związku z tym zrezygnowałam z metod podających. Postawiłam na zabawę edukacyjną.


W prezentacji znajdziecie

1. Krzyżówkę- Mały przyrodnik

2. Memory- drzewa

3.Wisielec- owady

4. Kodeks młodego przyrodnika.

5. Jak segregować śmieci

6. Czy wiem, co szkodzi mojej planecie?

7. Wylosuj zadanie dla ziemi.

8. Ułóż swoją przyrodniczą mandalę.


Zgadzam się na wykorzystanie mojej prezentacji

https://view.genial.ly/60800ca283f09d0d343fa752

A teraz kilka słów na temat zapytań o link do edycji.

Swojego czasu udostępniałam takowe, aż do pewnego dnia, kiedy ujrzałam moją prezentację u kogoś innego. Osoba ta nie zmieniła nic a nic, oprócz imienia i nazwiska. Wysłała prezentacje pisząc, że to jej ciężka praca. Przykro mi, ale nie mogę się na to zgodzić. Zawód nauczyciela podlega etyce. Nauczamy dzieci, że nie wolno łamać prawa i oszukiwać. A tym czasem niektórzy łamią prawo autorskie.

Spędzając kilka godzin przy tworzeniu takiej prezentacji i udostępniając link do edycji byłam pewna , ze posłuży on danej osobie jako pewien wzór do edytowania chociażby tła, obrazka czy też tytułu. Jednym słowem wykorzystania prezentacji ze swoimi treściami. 

Wielu jest nauczycieli, którzy nie mają czasu, aby tworzyć i pytają czy mogą wykorzystać moją prezentację, zawsze się na to zgadzam i nie mam nic przeciwko. Nauczycielom tym też nie przeszkadza to, że figuruje tam moje imię i nazwisko, cieszą się, ze mogą pokazać coś ciekawego swoim uczniom. Poświęcają swój czas, aby taką prezentację znaleźć i jest to dla mnie ok.

  Dlatego też, jeśli chcesz droga Koleżanko, drogi Kolego edytować mój link, proszę wejść tutaj 

 Pozdrawiam serdecznie. 

 Jeśli podobało Ci się to co przeczytałeś drogi Czytelniku, miło mi będzie jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

 


Komentarze

  1. Świetna praca, chciałabym ją wykorzystać, jeśli pozwolisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Kamilo, świetna prezentacja, również chciałabym ją wykorzystać na zajęciach, jeżeli Pani pozwoli. Muszę podkreślić, że bardzo spodobał mi się pomysł w ostatnim zadaniu!!! Super sprawa, dla Ziemi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna prezentacja, dziękuję. Chętnie skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega prezentacja. Jeśli pani pozwoli, to bardzo bym chciała ją wykorzystać na zajęciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, chętnie wykorzystam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę zdolności. Pragnę wykorzystać prezentację, mogę?😀🥰😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Można wykorzystać na lekcji?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za pracę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Na aktualny temat i ciekawae treści. Dzięki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chetnie skorzystam jeśli Pani pozwoli 😘 super praca

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest Pani bardzo kreatywna, pracowita i pomysłowa. Gratuluję!!!! Brak mi słów na określenie takich osób, o których pani pisze. A to przecież nauczyciele....ale zawsze powtarzam , że "ludzi dobrej woli jest więcej ". 😘

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty