Dzień Mamy

 Przed nami jedno z najważniejszych świąt,  czyli Dzień Mamy. Przygotowałam dla moich uczniów kilka kart pracy przy pomocy Canvy. 

1. Wiersz dla mamy i o mamie. Plus części mowy.




2. Portret mamy



3. Moja mama jest...


4. Kocham Cię  najbardziej oraz gdybyś była kolorem ...


5. Jaka jest moja mama?


6. O mamie


7. Jaki zawód wykonuje mama?

8. Kocham moją mamę,  ona jest....
9.  Anagramy
10. Kupon dla mamy


11. Girlanda- Dzień Mamy 


Wszystkie moje karty pracy są dostępne na portalu Złoty Nauczyciel, znajdziecie tam darmowe karty, jak i karty za symboliczną złotówkę.
Link: 

https://zlotynauczyciel.pl/vendor/kaami13

Jeśli spodobało Ci się co przeczytałeś Drogi Czytelniku i zdecydowałeś się pobrać moje materiały  miło mi będzie, jeśli zostawisz po sobie komentarz:)

Zapraszam do grupy na Facebooku 
Nauczyciele etyki w edukacji wczesnoszkolnej 
Będziemy tam wymieniać się inspiracjami w tym zakresie:













Komentarze

Popularne posty