Kostka z wyobraźnią

 W dzisiejszym poście przedstawię pomysł na zabawę integracyjną z podziałem na grupy. Zabawa ta rozwija wyobraźnię i twórcze myślenie. WYTURLAJ przedmiot- podaj inne niż standardowe zastosowanie go



Dzielę dzieci na 5 grup. Każda z grup dostaje jedną kostkę do złożenia. Następnie grają zgodne z instrukcją, gdy każda osoba wyturla swój przedmiot, dzieci zamieniają się stolikami i przechodzą do kolejnej grupy zgodnie  z kierunkiem wskazówek zegara.

Ja wykorzystam kostki do zajęć z pierwszakami. W starszych klasach jeden z uczniów może zapisywać pomysły, a na koniec odczytać na forum. Gwarantowana dobra zabawa.

Kostki można również wykorzystać w pracy indywidualnej czy też w pracy z małą grupą.

Jeśli chcesz uzyskać link do pobrania  kostek musisz jedynie: 

1. Polubić moją stronę na facebooku- kami kreatywnie

https://www.facebook.com/Kami-kreatywnie-1020689788127005


I pobrać.  Miło mi będzie, jeśli polubisz post.



Na moim blogu znajdziecie: liczne prezentacje wykonane w genial.ly, które stanowią gotową lekcję, linki do darmowych lekcji t.j święta majowe- do wykorzystania też w listopadzie,  majowa łąka ,  słoik  pozytywnych emocji,  zabawy z wyobraźnią, miś na etyce i kilka innych. Zachęcam do przeglądania bloga, jest tam wiele inspiracji. 

Jeśli podobało Ci się to, co przeczytałeś drogi Czytelniku, miło  mi będzie jeśli pozostawisz po sobie komentarz. 


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty