O mnie, jaki jestem ...

Jeśli chcemy być dobrymi pedagogami, musimy starać się, aby poznać naszych uczniów. Nie zawsze jest to łatwe, ale pamiętajmy, że to dorosły buduje relację, nigdy odwrotnie. Dlatego postanowiłam wykonać karty pracy: o mnie , ja i ... Karty, które można wykorzystać w pracy z uczniem w każdym wieku, karty związane z tożsamością. Co lubię, o czym marzę, moja rodzina. Karty te będą  narzędziem w lepszym poznaniu.  


Możesz pobrać karty za darmo. Wystarczy, że 

1. Polubisz mój profil na Facebooku- Kami kreatywnie.


2. Znajdziesz na kami kreatywnie ten post i skomentujesz: "tożsamość", jeśli już lubisz mój profil, skomentuj: "lubię"




 Na moim blogu znajdziecie: liczne prezentacje wykonane w genial.ly, które stanowią gotową lekcję, linki do darmowych lekcji t.j święta majowe- do wykorzystania też w listopadzie,  majowa łąka ,  słoik  pozytywnych emocji,  zabawy z wyobraźnią, miś na etyce i kilka innych. Zachęcam do przeglądania bloga, jest tam wiele inspiracji. 

Jeśli podobało Ci się to, co przeczytałeś drogi Czytelniku, miło  mi będzie jeśli pozostawisz po sobie komentarz. 


Komentarze

Popularne posty