Przyda się w pierwszej klasie- cyfry

 Były głoski, były litery. Czas na cyfry. Wykonałam dla moich pierwszaków karty pracy uzupełniające ćwiczenia. W zestawie znajdziecie 10 cyfr od 0 do 9. Każda karta pracy ma kilka zadań do wykonania z pisaniem po śladzie włącznie. Karty mają takie same elementy.  Łatwiej jest przyswoić dziecku liczenie,  jeśli symbole  są takie same.  Unikam kart ,gdzie jest np. 1 piesek. 2 koty i np. 3 auta.



Materiały można zakupić na portalu "Złoty nauczyciel" za symboliczną kwotę, w stosunku do tego, jaki czas poświęciłam na ich przygotowanie. Jest tam wiele moich kart pracy, również darmowych  :)

Link do sklepu:

https://zlotynauczyciel.pl/vendor/kaami13


Nie udostępniam materiałów do edycji, gdyż mam z tym bardzo złe doświadczenia. Moje materiały  są dostępne za symboliczne kwoty, za każdym razem staram się udostępnić też  kilka darmowych kart. Dodatkowo  można korzystać z moich licznych prezentacji wykonanych w genial.ly, które stanowią gotową lekcję. Na moim blogu znajdziecie też linki do darmowych lekcji t.j święta majowe- do wykorzystania też w listopadzie,  majowa łąka ,  słoik  pozytywnych emocji,  zabawy z wyobraźnią, miś na etyce i kilka innych. Zachęcam do przeglądania bloga, jest tam wiele inspiracji. 

Jeśli podobało Ci się to, co przeczytałeś drogi Czytelniku, miło  mi będzie jeśli pozostawisz po sobie komentarz. 

Komentarze

Popularne posty