Brakujące głoski- karty pracy

 Jestem po pierwszym zebraniu z nowymi rodzicami. Okazuje się,  że mam 4 dzieci, które nie pochodzą z Polski. Prawdopodobnie będę prowadzić dodatkowe zajęcia- tzw godziny do pracy z obcokrajowcami. Zaczęłam szukać pomocy, materiałów, aż pomyślałam sobie, że stworzę własne.



Karty te- to brakując głoski- zadaniem dziecka będzie podanie nazwy przedmiotu, przegłoskowanie i wpisanie brakującej głoski. Przy okazji można zapytać do czego dany przedmiot służy, jakiego jest koloru, materiału- rozwijając słownik.  Karty te idealne będą na zajęcia  korekcyjne, terapeutyczne, logopedyczne, czy też przy wprowadzaniu liter i głosek. Kart jest 43, opracowałam wszystkie głoski


Link do sklepu:

https://zlotynauczyciel.pl/vendor/kaami13


Nie udostępniam materiałów do edycji, gdyż mam z tym bardzo złe doświadczenia. Moje materiały  są dostępne za symboliczne kwoty, za każdym razem staram się udostępnić też  kilka darmowych kart. Dodatkowo  można korzystać z moich licznych prezentacji wykonanych w genial.ly, które stanowią gotową lekcję. Na moim blogu znajdziecie też linki do darmowych lekcji t.j święta majowe- do wykorzystania też w listopadzie,  majowa łąka ,  słoik  pozytywnych emocji,  zabawy z wyobraźnią, miś na etyce i kilka innych. Zachęcam do przeglądania bloga, jest tam wiele inspiracji. 

Jeśli podobało Ci się to, co przeczytałeś drogi Czytelniku, miło  mi będzie jeśli pozostawisz po sobie komentarz. 











Komentarze

Popularne posty