andrzejki

 W tamtym roku robiłam zdalne interaktywne andrzejki. W tym roku mam nadzieję zrobić stacjonarne. Udekoruję klasę andrzejkową dekoracją, którą możecie znaleźć tu:

dekoracja andrzejkowa


ZACZNĘ od puzzli, mam 2 wersję do wyboru i tak je losowo rozdam. 


Następnie wytłumaczę dzieciom ideę andrzejek oraz katarzynek.

Potem moje pierwszaki wykonają matemtyczną kartę pracy i andrzejkową mandalę, którą udekorujemy klasę. 




Na koniec czekać będą na nich andrzejkowe wróżby. Oczywiście wytłumaczę dzieciom,  że to tylko zabawa. 

1. Buty- dzieci będą ustawiać prawy but jeden za drugim. Który but dojdzie do progu- ta osoba pierwsza wstąpi w związek małżeński. 

2. ANDRZEJKOWE koło losu.  



Na wydrukowanej  zalaminowanej karcie dzieci kręcąc spinnerem z oznaczonym jednym ramieniem wybiorą swój przyszły zawód.  Na jaki symbol padnie ramię spinnera taki będzie przyszły zawód. Na karcie są symbole.  Uczeń będzie musiał poszukać takiego samego symbolu, który ukryty jest w klasie. Z drugiej strony symbolu, czekać będzie nazwa zawodu  

3. Andrzejkowe drzewo-  co Cię czeka?

Na tablicy powieszone będzie drzewo z liczbami.


Pierwszaki będą wybierać numer. Starszym dzieciom można dać do wylosowania różne działania,  gdzie wyniki są na sercach,  czyli od 1 do 30 

W klasie powieszone będą serduszka na drzewie. Dziecko będzie musiało odnaleźć odpowiedni numer. Z tyłu serduszka czekać będzie przepowiednia. 


Starszym dzieciom należy zwrócić uwagę na to, iż  nazwy zwyczajów piszemy małą literą. Choć i ja wspomnę o tym moim pierwszakom.

Tutaj znajdziesz materiał do wydrukowania w formacie pdf. Koszt to tylko 4zł

andrzejki do kupienia

Tutaj moje interaktywne andrzejki w genial.ly

interaktywne andrzejki

Komentarze

Popularne posty