Wklejki do nauki

 Dla uczniów klasy drugiej i trzeciej przygotowałam wklejki, które pomogą w nauce. Z założenia nie lubię łapać uczniów na niewiedzy. Uważam, ze nie na tym polega moja rola. Jako nauczyciel, pedagog mam być przewodnikiem po procesie edukacyjnym. Moim zadaniem jest sprawić, aby każde dziecko zrozumiało materiał, który prezentuję. Każda jedynka u ucznia w normie intelektualnej to jest moja porażka. Zaczęłam studia z terapii i rewalidacji, aby pomóc i pozostałym dzieciom. By proces indywidualizacji był jeszcze lepszy.

Przygotowałam 3 rodzaje wklejek:

mnożenie






dzielenie 

ortografia


Są bardzo podobnie skonstruowane. Kolorowe do przyswojenia i czarno- białe do sprawdzenia. Sprawdzenia siebie, bo to uczeń dokonuje samokontroli poprzez wykonanie zadania i następnie sprawdzenie na jakim etapie jest w danej chwili. Czarno- - białą wklejkę każdego rodzaju powtarza tyle razy, aż nie odhaczy wszystkich okienek.

Wklejki możesz zakupić tu: Przy matematycznych znajdziesz przydatne plakaty.

1. Mnożenie

Mnożenie wklejki - kredki

2. Dzielenie

Dzielenie wklejki

3.Ortografa

Ortografia wklejki


Komentarze

Popularne posty